Blog

Nejvhodnější podoba cílové stránky v AdWords

Google před několika dny spustil službu Website Optimizer, která by měla pomoci inzerentům AdWords porovnat různé varianty cílových stránek pro reklamní inzeráty. Služba je zatím dostupná jako betaverze a bohužel pouze prostřednictvím pozvánek.

V případě, že uživatel následuje reklamní odkaz, má webová stránka jen několik vteřin na to, aby ho přesvědčila, že se dostal přesně tam, kam potřeboval. Služba Website Optimizer je určena právě k tomu, aby umožnila inzerentům najít takovou podobu cílové stránky, u které bude pravděpodobnost „získání“ návštěvníka největší. Další informace o službě najdete například v dostupném demu.

Nezbývá než doufat, že tuto službu budou brzo moci vyzkoušet všichni inzerenti a nejen ti pozvaní.

26. 10. 2006 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím