Blog

Neptejte se na názor lidí, kteří jsou vám blízcí

Je 12. února 2016, jsem plný nadšení a odhodlání – právě jsme se na úrovni managementu firmy rozhodli, že společnost rebrandujeme. V tu chvíli nikdo z nás netušil, jak náročných osmnáct měsíců je před námi. Osmnáct měsíců, během kterých zažiju celé spektrum emocí – od nadšení přes pochyby a frustraci až po strach, že to celé poděláme.

Co jsem si z rebrandingu značky, kterou na trhu digitálního marketingu znali snad všichni, odnesl pro příští rebranding? To jsem sepsal do článku pro Forbes.

26. 1. 2018 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×