Blog

Role SEO v jednotlivých fázích zákaznické cesty

Milan napsal na svůj blog moc pěkný článek o tom, jak se může lišit přístup k optimalizaci pro webové vyhledávače v jednotlivých fázích zákaznické cesty.

Optimalizace pro vyhledávače může v různých situacích vypadat různě. Na konkrétní podobu a postup optimalizace má vliv mnoho faktorů, jsou to například typ webu, předmět podnikání, předmět prodeje, cíle samotného webu i cíle firmy, konkurenčnost oboru, velikost webu, jeho současný stav atd. Pokud se však jedná o rozsáhlejší web zaměřený na prodej produktů, nebo služeb, lze v takovém případě dobře rozpoznat jednotlivé kroky zákaznické cesty, alespoň v rámci frameworku STDC od Avinashe Kaushika a pak lze těmto krokům přiřadit konkrétní role SEO.

Přečtěte si celý článek, ve kterém se Milan zaměřil na tu kreativní část SEO, kde se s frameworkem dá dobře pracovat.


31. 5. 2018 Milan Zeman
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím