Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
PPC
SEO
UX driven

SEO + PPC = Best Friends Forever

Search Engine Optimization, nebo Pay Per Click? Firmy se ve svých online strategiích často rozhodují mezi SEO a PPC. Řeší přitom, který z těchto kanálů je jim schopný doručit lepší výsledky. Investovat čas do optimalizace pro vyhledávače, nebo vynaložit finanční náklady do placené reklamy? Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď…

Milan Zeman, Tomáš Turek
19.6.2018

Pochybovat téměř nelze o tom, že pokud potřebujete, aby se výsledky dostavily v krátkodobějším horizontu, je lepší, ba přímo možná nutné využít reklamu. Z dlouhodobého hlediska naopak přirozená umístění v SERPu bývají ekonomicky výhodnější.

Ať tak či tak, SEO a PPC mezi sebou nemusí nutně jen soupeřit. Naopak. V lecčem si mohou vypomoci, vzájemně se zastoupit a mnohdy spolu mohou i efektivně spolupracovat.

Tomáš Turek a Milan Zeman sepsali článek na téma, proč tito dva odvěcí rivalové (SEO a PPC, né Tomáš s Milanem) ve skutečnosti zas až takovými soupeři být nemusí. Přestože válčí na stejném kolbišti... 

Celý článek si můžete přečíst v Příručce marketéra na Tyinternety.cz.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál