Blog

Seriál PPC reklama v Skliku

V uplynulých týdnech jsme publikovali šestidílný seriál o PPC reklamním systému Sklik. Začátečníkům přináší kompletní návod, jak začít inzerovat na Skliku – od zřízení účtu a nastavení fakturace až po založení prvních kampaní a interpretaci prvotních statistik. Ti, kdo už na Skliku inzerovali, mohou v poslední části seriálu najít pokročilé tipy pro zvýšení efektivity svých kampaní.

1. díl – Proč inzerovat na Skliku, založení účtu a fakturace

První díl vysvětluje principy PPC reklamy. Důvodů, proč inzerovat svůj byznys na Skliku, je celá řada, a my jsme pro vás shrnuli ty nejzásadnější. Podrobný návod vám pomůže se založením účtu v Skliku a s nastavením fakturace a automatických upozornění.

2. díl – Struktura Sklik účtu a založení první kampaně

Druhý díl přináší seznámení s rozhraním Skliku – kde se co nachází v hlavní nabídce a jak lze nastavit přístup k účtu kolegům nebo externí agentuře. Pomůžeme vám porozumět struktuře Sklik účtu a vysvětlíme, jak efektivně rozdělovat účet do jednotlivých kampaní a sestav. Následně vás provedeme založením první kampaně; od průzkumu vhodných klíčových slov až k tvorbě inzerátů.

3. díl – Klíčová slova a pozice inzerátů

Ve třetím díle zkoumáme mechanismus, jakým Sklik vybírá vhodné inzeráty a řadí je. Ukážeme si zde konkrétní a podložené postupy, jak se dostat na přední pozice. K tomu nám pomůže pokročilé cílení pomocí klíčových slov. Zamyslíme se také nad správným využitím atraktivních prémiových pozic inzerátů.

4. díl – Jak napsat dobrý inzerát

Čtvrtý díl je věnován textovým inzerátům v Skliku. Prozradíme vám, jak k tvorbě inzerátu správně přistoupit, abyste maximálně naplnili vaše inzertní cíle. Vysvětlíme si, jak vyhovět pravidlům systému, jak vysvětlit zákazníkovi klíčové výhody a jak se odlišit od konkurence.

5. díl – Statistiky PPC kampaní

Předposlední díl je zaměřen na klíčové statistiky výkonu vašich PPC kampaní. Naučíme vás interpretovat základní statistiky (jako je počet zobrazení nebo míra prokliku) a vysvětlíme, jak začít měřit obchodní účinnost vašich kampaní.

6. díl – Optimalizace kampaní

Závěrečný díl našeho průvodce Sklikem se zabývá možnostmi měření kampaní pomocí Google Analytics a tím, jak měření správně nastavit. Naučíme vás, jak využít pokročilé možnosti nastavení kampaní, jako je regionální cílení nebo cílení na weby partnerské sítě.

23. 3. 2012 Anna Marie Dostálová
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
LOGO DW NEW
se mění na
Page 1
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.